FARMEN PHILLE???

Jepp, på tisdag ska Philip på intervju till farmen.. say what??? Hade varit så jäkla kul om han kommit med.

Idag har varit en helt vanlig onsdag, jobb till endast halv fem så det var skönt. I måndags började jag ljusa upp mitt hår för kommande frisyr... Vi får se vad som händer i London, men lite förändring är jag sugen på. Mer information kommer när jag känner för det. Kommer iallafall bli blond inom närmsta tiden.


 

Sprang inom Hm igår också efter jobb, ibland är det farligt att jobba i stan iallafall för plånboken... Hittade en snygg silvrig skjorta för 99kr, så idag sprang jag in och köpte en till i blommigt. Perfekta att jobba i.

 

Nu blir det snart en långrunda med Bubba sen bara massa mys! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0