Follow the trend!

Yes, idag följde jag en ny trend när det gäller väskor. En "påsväska" hittade jag som det stod Bella på. Vit med oranga detaljer.

Min dag började med en härlig ansiktsbehandling på demi hudvård i trelleborg. Efter ansiktsbehandlingen gick jag och köpte två ostbullar till mig själv på de bästa bageriet på östergatan! Sen blev det frukost och promenad med Buddha innan jobb. Halvdag idag så det va himla skönt. Vid fem stack jag hem och då ställde sig Philip och lagade gooood pasta med ädelost och fläskfilé till det, mumma! Nu ska vi mysa hela kvällen.

Idag fyller vår lilla Hollie ett år, så imorgon blir det kalas och jag har köpt den perfkta presenten. Visar bild imorgon.



TREVLIG WEEKEND


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0