Fylleslaget på hesekillegatan.

Klockan sex igår kom Pierre, Lollo och Johan till oss. Vi började med en lugn och god middag bestående av kyckling med mango chutney och pressad potatis till, MUMS! Johan hade redan från början bestämt att han skulle ut så där började det drickas direkt till maten medan Pierre och Philip tog det lite lungt meeen... det varade inte länge. Sen satt alla tre ingång och på ett nafs hade dom tömt all sprit vi hade hemma. Kvällen var jätte rolig, vi lyssnade på musik och dansade, mest danskungen Vince som kom lite senare. Så det blev mest Eric Saade som spelades. Vid tolv körde Lollo och barnen hem och lite senare slängde jag ut dom tre fyllesnutorna och då blev det sängen för min del.


Nu sitter jag här och slänger i mig lite youghurt och ska snart iväg på Philips match. Sen blir det en lugn söndag för oss på hesekillegatan!


Jag igår i min nya tröja från Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0