Hundkurs i pissväder!

Jepp, idag startade min och Buddhas hundkurs i lydnad. Vädert var det sämsa möjliga, regn och kallt. Buddha kände ju inte alls för att gå så allt gick i slowmotion... Men vi tog oss igenom det med kalla tår och händer. När vi kom hem åt vi varm soppa. Sen har jag bara tagit det lungt idag, jag stog för middagen och det blev faktikst helt okej för att vara första gången jag gjorde de. Honugsmarinerad lax med jordärtskockpuré, sen kokte jag sparris och gjorde inlagd rödlök också. Nu har jag precis bakat kladdkakemuffins med mintchoklad till efterrätt. Nu blir det mys med mina killar resten av kvällen.


Mina två skitungar igår hemma hos mamma. Jag satt upp Alice hår med hennes färgpennor.

Igår bjöd mamma på god fläskfilé, chokladtårta till efterrätt och en FET godisskål. Ja man har ju inte varit nyttig denna helgen precis. Men vad vore livet utan godsaker...? Sen åkte jag med Lollo & Johan hem för tv mys till BB och såklart dukar Lollo fram FLER godsaker. Vår släkt tackar inte nej om det bjuds på gott.

MIN FAMILJ & SLÄKT ÄR BÄST <3

KramPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0