Uppdatering

Helgen som varit blev hur bra som helst. Fredagen spenderades hemma hos föräldrarna med mys och annanspaj, GOTT! Sen var det ju jobb på lördagen för både mig och Philip. På kvällen skulle ju min bror firas och det gjorde han. Vi hade ringt dit några kompisar som han inte visste skulle komma så det blev himla bra. Efter vi hade ätit på a9 så stack vi hem till oss och fortsatte att dricka, snacka och bara umgås. Vid tre stack folket hem.




Söndagen var verkligen MYS fullt ut. Vi lämnade knappt lägenheten och det var himla skönt. Man behöver sånna dagar ibland.

Måndag igår och jag var ledig, jag bestämde mig endå att gå upp tidigt för att gå till oasen för att köpa en gymkort. Så klockan nio begav jag mig till Ronja sen gick vi upp och körde i lite mer än en timme på gymmet. Efter det gick vi upp till Ronja och åt en god frukost. Sen vid två gick jag till salongen, jag och caroline hade bestämt oss för att ha egen hårvård och jag är nu BLOND! Känns jättekonstigt. Fick hämtat mitt pass igår med och det blev helt okej denna gången.

 

Idag börjar jag inte från klockan två så jag och Buddha gick upp vid halv nio och gick ut och gick en timme ungefär. köpte bullar påvägen hem.

 

Buddha imorse <3


Kommentarer
Postat av: BINA

du är bedårande vacker

2012-04-24 @ 11:45:14
URL: http://olasdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0