Valborg

Idag startade dagen med jobb mellan 10-17. Trodde jag skulle behöva jobba själv hela dagen men Sara vår praktikant kom och gjorde mig sällskap så tiden bara flög iväg. Efter jobb stack jag och hämtade mitt paket från nelly som hade anlänt idag. Skorna va fräsiga men svåra att gå i. Det får bli "sittskor" halsbandet var superfint och sen kom ju Vince försenade present med.

När jag väl var hemma kom Ronja, Pia, Robin och lilla Liam till oss. Då blev det grillning av korv utanför balkongen så det va himla mysigt. Sen gick vi en runda till parken och tittade på slutet av bålet. Vid halv nio var vi hemma och då smaskade vi i oss chokladfondue med vit och mörk choklad.

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt, hoppas på fint väder så man kan sola lite. Hoppas alla har haft/har en fin valborg.

grillning på g



Fina Liam!

Klippte en cool tjej idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0