Copenhagen

Idag har jag tillbringat min eftermiddag i Köpenhamn. Jag åkte tåget in vid tvåtiden och gick runt och strossade för mig själv på ströget. Vid sex mötte jag upp Ronja, Tinka och Anders för då va det dags för modeshow. Wiktor skulle gå och familjen plus mig skulle såklart kolla. Det va en upplevelse att stå och se alla "modefantaster" vissa mer crazy än andra. Kul var det iallafall. Vi blev insläppta och fick sitta på andra raden bakom italienska vouge. Sen startade visningen och Wiktor öppnade showen och var såklart bäst av alla. Alla tjejmodellerna hade likadana skor som jag hade på mig just idag, mina nya från weekday. En väldigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0