Öltält dag nummer två!

På lördagen blev det sovmorgon och min kära sambo gjorde frukost på sängen. Vid halv två drog vi oss mot stan för philip skulle börja jobba två och jag tänkte gå en snabbis på marknaden men där va så mycket folk så jag orkade inte. Det blev en runda på valen istället dock hittade jag inget kul där heller. Vid halv sju blev jag upphämtad för att köra vidare till Tina och Daniel där festdag nummer två skulle ta start. Där åt vi, en riktigt god kebabtallrik sen hade Tina eller va det Daniel som hade köpt massa goda ostar med tillbehör. Jag drack goda pigellin drinkar och tog det ganska lugn denna kvällen. Vi hade det hur kul som helst och klockan elva kom taxin och körde oss till öltältet. Där inne rockade vi loss till wisex!! När tältet stängde gick philip och jag till kebabtorget och där slutade vår kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0