Julen varar än till påska

Så då var julen över lika snabbt dom den kom. Vi firade jul ute i skegrie hemma hos min kusin Denise, med familjen, släkten och lite andra. En supermysig jul hade vi. Fina julklappar fick jag och fina klappar delade jag ut. Det är nästan det bästa tycker jag och få ge. Sen blev det julklappsspelet och jag fick fem paketer, det va skitbra saker jag vann!
Buddha vaktar all julmat och morfar lirar på sig gitarr.
 
 
 
 
 
Alla mina fina julklappar!


Igår, tisdag började dagen med en jullunch hos mamma och pappa. Denise, Marcus och Hollie närvarade också. Det blev god julmat, godis och kortspel.På kvällen kom Pierre, Wille och Chumpa hem till oss, vi bjöd på tacos sen blev det snabba cash två på tvn. 
Jag igår, mysklädd påväg hem till mamma!
 

Idag har jag och Philip inte rört oss mycket från soffan och så kommer det fortsätta att bli hela kvällen!
Vi har hunnit se färdigt julkalendern - ingen hit! Victoria secret fashion show - WOW vilka tjejer....
Nu blir det någon bra film sen är det jobb måndag-söndag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0