Julstämning på hög nivå

Vilken härlig helg! Dock började den inte lika bra som den slutade. Fredagskvällen började med en lite olycka innehållande min nya kjol, min cykel och en bar gump. Går inte in på det djupare... Sedan var det julpynt på kvällen och så fina våra fönster är nu. Vi har dom finaste ljusstakarna. Lördagen började med lite jobb sen vid femtiden åkte jag in till Malmö för att gå och läka julbord med mina arbetskamrater plus praktikanter. Det blev sankt Marcus vinkällare även denna lördagen och lika gott var det denna gången med. Efter middagen gick vi till tgi och drack lite drinkar sen avslutades kvällen på kb och där träffade jag min favorit Madde. Söndagen var lika med soffhäng och Dexter. Kl sex var vi alla vänner bjudna till Thelan och Felicia för julmys och klappleken. Felicia hade bakat massa gott och jag lyckades roffa åt mig tre paketer. Underbart väder också, kan det bli mer perfekt att fira första advent med fin vit snö och underbara vänner. Nej det kan inte bli bättre. Här kommer lite blandade bilder från helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0