Long time no see

Har inte uppdaterat bloggen på snart två veckor, dåligt! Har knappt haft tid känns det som, det har varit fullt ös sen vi kom hem från Berlin förra veckan och så trötta har vi varit. Det här mörkret är inte bra för en.
 
Meeen... Nu tänkte jag gå igenom den förlorade tiden. Berlin börjar vi med, det va en väldigt rolig och annorlunda stad. Vi bodde jättebra, bara vi gick ut från hotellet hade vi massa resturanger och café. Vi gick med runt i Berlin och tittade, shoppade och fikade. På kvällarna åt vi antingen en god middag eller gick vi på någon julmarknad och åt något gott från stånden där, currywurst är ju en ny favorit. Julmarknaderna där va ju helt fantastiska! Mycket rolig shopping med faktiskt, lite annorlunda butiker men även det vanliga europeiska utbudet. Jag fick handlat lite smått och gott, sen även en del julklappar så det känns skönt. 
 
Påväg mot Berlin!

Philip på ett bagelcafé som låg granne med hotellet.
Skor som jag köpte på urban outfitters
Ett annat café som låg nära hotellet.
Ute i SNÖSTORMEN
Ett besök på Ritter SPORT blev det såklart också.
Måndagen och resans sista dag, påväg till PRIMARK. JA det fanns i Berlin.

 
 
Vid ett på natten var vi hemma, dödströtta! Philip skulle upp redan halv sex och jag kunde sova till halv nio. Sen har det varit jobb som vanligt efter Berlin. I torsdags var jag på Lucia i Västra tommarp, alltid lika mysigt.
Mitt gudbarn Josefine var med i luciatåget.
Torsdagens klädsel

I fredags tog vi det bara lungt för att jag skulle jobba på lördagen, sen vid halv fem kom Alice och mötte mig på salongen. Hon sov hos oss, så vi hade riktig tjejmyskväll med massa godis och barbie på tvn!
 
Sen igår söndag tog vi det lungt hela dagen. Philip började jobba klockan fem och då körde jag ut till mamma och pappa, där var även Denise, Marcus och Holliebus. Efter maten så körde jag, Denise och mamma till ikea och gick en runda. Det blev lite smått och gott inhandlat!
 
Måndag idag och både jag och Philip har varit lediga. Morgonen startade med ett ultraljud klockan halv tio. Tack och lov inte mitt eget utan min kusin Denise ultraljud. Det va verkligen en häftig upplevelse att man kunde se de lilla barnet så tydligt. På tal om tydligt, så såg vi ju direkt vad det var för kön med, en liten pojkbebbe. Så kul!
 
Nu sitter jag här och slöar, orkade ens inte träna... så kasst av mig, men vem orkar nu när man bara vill äta lussebullar och dricka glögg varenda kväll... Nu ska jag slänga mig framför soffan och kolla på leilas söta jul. PUSS&KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0