Ännu en vanlig onsdag!

Måste bara berätta om en kampanj vi har på matrix nu. Schampo och balsam för 229-, och då får du även mascara från maybelline på köpet, ett schysst erbjudande!


Klippte även en schysst tjej vid namn Ida idag, tyckte hon blev riktigt snygg!





Idag på posten kom även ett avi där det stod att ni väska har kommit som jag köpte för två veckor sen, hoppas den är lika fin i verkligheten
. Får hämta den imorgon. Annars har det varit en lugn dag för mig idag, philip är på hockey så jag och Buddha har haft mys!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vart har du köpt den väskan? Dö snygg!



Jätte fin blogg btw! :-)

2012-03-04 @ 20:41:50
Postat av: Emilia

Vart har du köpt den väskan? Dö läcker ! :)

2012-03-04 @ 20:45:56
Postat av: Isabella

Jag har köpt den på tradera, så jag tror inte där finns fler, den skickades från Kina tror jag :/ men tack, älskar den!

2012-03-05 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0