At Hårstudion

I fredags hade jag Ida Muller som kund, hon hade ca 5cm utväxt och tre olika färger i håret. Hennes önskan va att bli ljusare. Så vi bestämde oss för att satsa på att ge henne en ljusare varm ton. Blev supernöjd med resultatet!

före





efter



Denna helg har varit lung för min del. Lördagen började med shopping i Malmö och jag skulle mest följa med som smakråd till Caroline... Men det sabbades i första affären. Det blev två linnen, två tjocktröjor, jeans och såklart Beckham kalsonger till Philip! Sen efter shoppingen väntade en 3rätters middag hos Philips föräldrar. Förrätt blev skagentoast, huvudrätt var kalkon och efterrätt Cheesecake. Sen hamnade man ju i matkoma resten av kvällen. Fick sett melodifestivalen också men vet knappt vad jag ska tycka om det programet länge. Rätt låtar gick vidare tyckte jag iallafall. Idag söndag har jag inte gått på många knyck, och nu väntar god middag på mig och massa söndagsmys!

Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Härligt med söndagsmys! Jag ser nästan gråhårig ut:( det måste vi fixa imorgon!

2012-02-05 @ 18:28:09
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0