Bildregn från min lördag!

Hade en himla rolig lördag igår. Dagen började med lite jobb på salongen, sen en snabbrunda i stan, hem för mys med Buddha, sen tog jag bussen till Malmö. I Malmö mötte Madde mig vid busshållplatsen sen gick vi till Vapiano och käkade pizza, en supermysig restaurang som jag verkligen rekommenderar. Efter att vi ätit gick vi upp till Maddes nya lägenhet, mysigt hade hon. Sen anslöt sig Maddes vänner Sara och Elin till förfesten. Vi satt mest och snackade om allt möjligt tills vi fick för oss att jag skulle klippa Elins hår så det gjorde jag sen blev det lite dans till den självklara förfestlåten "Ace of base - The sign". Vid 24.00 tog vi taxi till Kb och shakade loss, 02.23 tog jag sen bussen hem och somnade gott. Härlig Lördag!



Outfit innan jobb, älskar min väst från Zara.



Mat på Vapiano                                   Klippning                                        Dansnummer

På Kb

 

Sista bilderna är lånade från Maddes instagram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0