Godnatt för denna fredagen!

Fredagar är verkligen den bästa dagen på hela veckan. Dagen startade som vanligt med buddhas morgonpromenad, frukost till oss båda sen jobb på det. Gjorde en helförändring på Ida idag som jag tänkte visa på bild imorgon. Är ganska kul att ta före och efter bilder så jag ska försöka göra det när de blir stora förvandlingar på mina kunder. Jobbade till 18.00 sen va det direkt hem för fredagsmys med philip som gjorde god mat till mig och min familj(-Pierre) <3 När mamma och pappa kört hem kollade jag och philip film, 50/50 heter den. BRA va det, lite sorlig men endå med en härlig komisk brytning. Den handlar om en kille på 27år som får en ovanlig typ av cancer. Se den! Nu ligger jag här i sängen med min iPad och ska sova hade jag tänkt. Tack för mig & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0