Helgens slut blir BB.

I tordags fick jag en liten impuls att färga mitt hår, igen... Denna gången trivs jag skitbra! Blev lite dipsfärgning för mig, mörk grund med blekta toppar.

 

Fredagen började med jobb as usual, slutade kl 18.00. Efter det bar det hem för kortspel med mormor, mamma, bror, Thomas och såklart Philip. Längesen vi hade en riktig spelkväll så det va mysigt. Vid 24.00 slocknade vi skönt i vår säng. Sen upp kl 08.30 och Philip iväg på match medans jag låg och mös lite med Buddha i sängen sen kl 10.00 körde jag och hämtade Ronja för en tripp till malmö, alltid lika mysigt att umgås med min "syster". På kvällen var det kalas för vår prinsessa Alice, god mat och tårta som alltid! Sen såg jag melodifestivalen där och körde hem vid 23.00 då möttes man av en killförfest, jättekul... Sen lämnade dom vid 01.00 och då blev det sängen för mig.

 


<3<3<3

 

Idag söndag ringde lilla Vince och väckte mig och skrek kukeliku i telefonen, han vill ett Bella skulle följa med till stallet och såklart gjorde jag det. Så dom hämtade mig och Buddha sen va vi i stallet i några timmar. När vi kom hem hade Philip köpt bullar, så det blev fika. Nu väntar kontoret och BB som slut på denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0