HVFR3B

Idag har jag varit på öppet hus på den nya frisörskolan i Trelleborg. Jättefina lokaler hade dom fått. När man gick där bland dockhuvudna kunde man inte låta bli att tänka på när man själv va just där, gick i gymnasiet. Saknar faktiskt skolan ibland. Vi hade alltid kul i skolan och gjorde massa konstiga saker som bara vi i vårt gäng kunde komma på. När jag gick frisörlinjen träffade jag många nya vänner, framför allt träffade jag madde(madisco)jönsson. Som jag än idag snart 4 år senare fortfarande pratar med och träffar så ofta jag kan. Jag kan inte förstå vart tiden har tagit vägen, 3 år gick så fort och sen stod vi där på trappan allihopa. Så ta verkligen vara på skoltiden för det är en underbar tid i livet!

Nästan hela klassen <3


Jag, Vicky & Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0