Mysrunda i bokskogen!

Idag har både jag och Philip varit lediga. Så vid elva tiden körde vi och hämtade Elin och Kerstin för en tur till bokskogen. I två timmar gick vi runt i skogen, vädret va skönt och hundarna fick verkligen rastat av sig. Buddha älskar att springa runt i skogen.

Våra hjärtan!

 


I lördags åkte jag och Caroline in till Madde i malmö, där blev det en riktigt tjejförfest och det va supermysigt! vid tolv skiljes vi åt då Madde och Elin ville till KB och jag och Caroline var mer sugna på hipp, så vi mötte upp Albin och co och dansade loss på hipp hela kvällen/natten. På söndagen mådde denna tjej INTE så bra. Låg princip i sängen till klockan sex på kvällen... Sen va jag äntligen vid liv igen och då kom Elin och Kerstin och hälsade på oss, vi har inte setts sen innan jul så det va jättekul. Hundarna blev så glada och lät inte varandra vara på hela kvällen. Buddha fick en fin julklapp av Kerstin och Kerstin fick present från New york av oss. Vid tolv lämnade dem oss och då låg vi och kollade lite på Oscars galan och somnade gott i soffan.

 

Buddha vid sin säng, tavlan fick han av Kerstin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0