Dr. martens vs converse

I Dr. martens store i Soho


Är dr. martens kanske vinterns converse? Själv har jag blivit såld på dr. martens och tröttnat lite på conversen. Converse är en fin sko, och funkar till allt, meen... Alla har dom nu! Dr. martens är en riktigt skön känga(när dom är ingångna)med bra sula. Köpte mig två par nya i New york och lever just nu i mina bruna. Båda dessa skor har varit mode sen långt tillbaka och jag tror dom är här för att stanna båda två. Converse på sommaren/våren och Dr. martens hösten/vinter, alltid säkra kort.

VS


Kommentarer
Postat av: 'j

Vad heter hårfärgen du har på bilden? Jättefin.

2012-01-29 @ 11:52:25
Postat av: Isabella

Min hårfärg är en guldkoppar (8.34) :)

2012-01-29 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0