Mitt älskade London <3

Nu har vi bokat resan till London! När vi kom hem från New york blev jag så sugen på en vårtripp till London, ville visa Philip och mina vänner denna underbara stad. Så nu har vi bokat hotell och flyg. Den 10/5-15/5, hela fem nätter! Det ska bli så himla kul. Jag har varit i London två gånger tidigare, första gången åkte jag och Caroline för att gå på en frisörmässa i London. Vi åkte då med delar av matrix teamet och hade verkligen roliga dagar med mycket springande på oxford street. Andra gången vi åkte blev det hela salongen som följde med alltså Albin och Nathalie också. Denna gång gick vi på Tony and guys stora visning och det va bara wow. En väldigt rolig helg hade vi som aldrig kommer glömmas! Båda mina förra resor dit har varit på hösten men nu ska jag få se våren i London och det ska bli fantastiskt!




Kommentarer
Postat av: Josie

Åååh, kul att du startat en blogg! Lägger till dig på min lista ^^



London är fantastiskt! Jag har iofs bara varit där en gång, men när jag var där, kändes det som att jag hade kommit hem...



Ska åka dit igen, så fort jag har lite pengar över :)

2012-01-31 @ 23:15:59
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: eemma

Du är helt grymt snygg!

2012-02-03 @ 01:01:32
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0