Moroccan oil


Om ni inte redan testat denna underbara serie utav moroccanoil så måste du göra det nu! Har nu jobbat och använt denna serie sen april, speciellt oljan, och inte en enda kund har blivit besviken av resultatet. Själv använder jag schampo, balsam, inpackningen och oljan och jag är lite smått beroende. Doften är underbar och håret blir lätthanterligt. Alla produkternas huvudingridiens är arganolja.


Oljan kommer i två olika utförande, en light(för finare hårstrån) och en olja som passar alla.
Oljan är en treatment som tas i efter tvätt i fuktigt hår.
Den hjälper då att konditonera håret, reder alltså ut det som
ett balsam utan att tynga ner. Den skyddar mot yttre miljöpåverkningar
såsom sol, vind mm. Den bygger upp håret och reparerar försvagade hårstrån.
Den håller ihop hårstrået och ger en fin glans. Den gör även föningstiden kortare.



Denna inpackning kan jag inte vara utan!
Inpackningen är en 5 minuters behandling
som återfuktar håret på djupet.
Förbättrar texturen, elasticiteten och gör håret glansigare.


Schampot och balsamet är framförallt framtaget för
hår som är försvagat genom färgning, blekning och värmestyling.
Dem återställer elaticiteten, återfuktar och gör håret mer lätthanterligt.


Det finns även två stylingprodukter. En lockkräm och en stylingkräm, även dessa används flitigt på salongen och vi är supernöjda med hela serien och ser fram emot fler produkter!

Kommentarer
Postat av: Bina

Bästa oljan. Jag är fast!:-)

2012-01-31 @ 12:26:22
URL: http://olasdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0