Snart fredag

Idag är det en vecka sen vi reste hem från New york. Resan var perfekt på alla sätt och vis. Jag blev inte förälskad i staden som jag förstått många andra blir men visst va det en helt fantastisk upplevelse. Vi såg rangers spela på madison sqaure garden, vi såg en broadway show "rock of ages" som var så jäkla bra, vi kollade imax bio, mission impossible 4, med sjuk bild, sjukt ljud och himla sköna stolar (och ja, jag somnade). Vi besökte Harlem som jag inte tyckte va så speciellt, åt på red lobster i harlem som va den bästa måltiden på hela resan. Vi besökte china town, och jag vill inte åka till Kina mer! Vi var i brooklyn och gick över brooklyn brigde och de va underbart, den dagen va de 12+ grader. Sen gick vi gick hela broadway upp till soho och de va den bästa shoppinggatan. Shoppingen i New york kan man ju inte klaga på, där fanns allt och lite till. Dessutom va det billigt! Så om ni vill åka på en shoppingresa, spara pengar och åk till NY, ni lär inte bli besvikna.

Brooklyn bride

I Brooklyn

Soho <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0