Birthday girl!

23 år idag. Ett år äldre men är man ett år smartare?... Tror inte det. Varför var det så mycket roligare att fylla år innan? Idag vaknade jag själv i sängen, buddha kunde ens inte säga grattis. Ingen frukost på sängen inga presenter bara tråkiga knäckemackor till frukost... Jobb som vanligt! Slutade dock fyra istället för sex så det var ju ett plus. Gick och köpte blommor till mig själv. Hem och göra efterrätt till mina gäster som bestod av mamma Rasmus mormor morfar Denise Marcus och hollie. Det blev nutellamousse med jordgubbar och rabarber med sockerlag över bestående utav vitt vin, vaniljstång, socker, citron och vatten. Moussen han inte stelna men annars var det gott. Fick till slut blommor av både mamma, Caroline och Albin. Nu har jag inte vaser till alla bara... Så dagen slutade ju bra iallafall men det känns ju inte annorlunda från igår precis.. Sängen nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0