Cool hat

Blogg.se app suger verkligen! Klyddar alltid. Mina senaste dagar har bestått utav innebandy och sol på dalabadet. Riktigt härligt. Igår låg vi och stekte från nio till sju på kvällen, helt underbart! Idag startade jag dagen med en frukost på systrar och bönor, Ronja och Felicia var sällskap. Sen blev det en snabbis i stan som resulterade i ett par nya skor, en jeanskjol och en ring... Jag vet att jag inte ska handla men så blir det när man går med Ronja.... Sen bar det ut till sommarbandyn igen och vi klarade oss från regnet och fick även idag lite sol. Nu laddas det för efterfest på kristall men först hem till Thelan och Felicia. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0