Firad gånger två!

Lördagen igår bjöd vi hem våra vänner på mat och allt vad de innebär. Philip hade lagat Africana och den höll världsklass. Den var så god! Sen stog jag för efterrätten som var vit chokladpanacotta som också blev väldigt god! En himla trevlig kväll hade vi. Tack vänner! Idag söndag bjöd vi hem våra familjer på brunch. Vi hade gjort scones, amerikanska pannkakor, kycklingwraps, scrumble ägg med bacon och korv. Härlig start på söndagen! Så nu har man äntligen blivit lite firad på sin födelsedag. Vid sextiden körde jag, philip, Rasmus, Kevin och min morbror Magnus ut till smyge och tog en glass. Ja buddha var ju självklart också med. Nu sitter jag här och vi ska snart kolla film och ledig är jag imorgon, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0