Plötsligt händer det...

Eller rättare sagt ALDRIG!
 
Imorse startade min dag sådär bra, inte nog med att jag vaknar med en jäkla förkylning.. När jag är ute och går med Buddha bajsar en fågel ner hela min arm, jag tittar upp och där sitter den duvf*nen och glor på mig.
Jag vände detta till något bra direkt och tänkte, ja då är det väl min tur att vinna något idag. Jag går och köper trisslotter för en hundra kronor och jag vinner inte ett .... Så det var min dag det!
 
Annars har det varit fullt upp på salongen idag, så när jag kom hem slocknade jag direkt. Nu sitter jag och väntar på Philip som ska handla med sig nyponsoppa med sig hem till mig.
Kram
 
 
Här har vi precis hämtat hem vår Bubba, bästa dagen någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0