Underbara helg!

Lördagen startades hemma hos Lollo och Johan klockan tolv, lite snacks och dricka blev det där. Halv två körde vi ut mot fru alstad där turneringen väntade. klockan två började vi spela, tolv olika lag med ca åtta spelare i varje. Mitt lag såg lovande ut. Tre matcher var spelade alla lagen, vi vann alla våra tre och hamnade i semifinal. Spännande var den men till slut vann vi den med och var i FINAL. Finalen blev inte särskilt jämn och mitt lag vann och alla stog och hejade på oss! Så kul var det! En superhärlig dag men nya människor, mycket skratt, god grillad mat och rolig volleyboll.
 
 
Har tagit lite bilder från Lollo som hon tog!
Alla kör "lollo pose"
 
Holliebus och Bella
 
 
Johan får massage innan finalen, han var ju i mitt lag såkart!
 
VINNARNA!!!!
 
Efter volleybollen bar det ut till gislöv, Figge och Dennis skulle firas. Vid tio anlände vi och cyklade hem vid halv två. God efterrätt fick vi där och en del skratt!


Imorse körde vi hem till Philips föräldrar och åt frukost. Vädret var underbart så vi bestämde oss för att stanna för att sola och bada. Buddha sprang runt som en galning och lekte, sen skulle Adam ta av pooltäcket och det missar Buddha och trillar i.... Jag får panik och han sjunker som en sten, jag står och skriker och Philip slänger sig i med alla kläder och kastar upp han. Det blev första doppet i år för både Philip och Buddha. Bra gick det som tur var och hem körde Philip direkt och hämtade Buddhas flytväst. Sen kunde han simma i poolen istället men det var inte så uppskattat tyvärr. Men Vi har solat och badat hela dagen, så härligt! Sen blev det middag där också. Nu har vi precis kommit hem och nu blir det efterrätt för oss här på hesekillegatan!
 
Vår lilla badpojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0