Midsummer night´s dream

Ja det va ett tag sen jag skrev.. Blogg.se har slutat fungera som app och så sitter man inte vid datorn så mycket. Meen midsommar har hunnit vara och vi var bjudna på 30års fest till Johan, min kusin pojkvän, utan att han visste. Överraskad blev han! Vilken rolig kväll vi hade, med god mat, roliga lekar och mycket dans såklart.
 
Me and bejb på midsommar
 
 
 
 
Holliebus åt upp alla jordgubbarna på tårtan
 
 
Lördagen blev lugn för mig, jag och mamma körde till sibbarps marknad. Gick där en stund sen åkte vi hem och käkade jordgubbar.
 
Idag söndag körde jag Philip Ronja och Figge in till malmö och gick lite på entré. Jag hittade en klocka som jag önskar mig i födelsedags present. Tror det blir en marc by marc jacobs. Handlade en cool kjol på bikbok som jag visar imorgon.
 
 
Efter en runda där körde vi till chill out och käkade sushi, där anslöt sig Thelan och Felicia med. 16 bitar var beställde jag och Philip, SPYfärdig är jag nu. Godaste sushin som finns har dom där. Sen bar det av till höllviken för att kolla bio. Efterlängtade rock of ages såg vi. Helt okej tyckte jag men det går ju inte att jämföra med musikalen som vi såg i new york för den var helt sjukt bra. Men kul att ha sett den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0