Sun, I miss you...

En underbar ledig tisdag har jag haft idag. Hade önskat att vädret hade varit bättre så jag hade kunnat bli lite brun men istället för att sola har jag och philip i princip inte gjort någonting och så skönt det har varit. Vi har mest chillat på balkongen, ätit god frukost, lunch och middag. Sen vid sex kom våra kära vänner på besök och då blev det jordgubbar till efterrätt med vaniljkesella och mörk choklad. Nu återstår jobb onsdag-lördag! Kollade runt lite på indiskans hemsida och jag bara älskar den stilen på inredning, nu till sommaren finns där mycket ljusa fina färger på deras saker. Jag föredrar egentligen dom lite mörkare färgerna men jag hittade lite saker som inspirerade mig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0