Buddha, EXC och andra bästa unghane med Ck!

Jepp, idag har det varit hund för hela slanten. Klockan halv nio rullade bilen mot malmö, vid halv tio va vi på plats och Buddha ställdes runt tio. Denna gången var det tre stycken i Buddhas klass som är unghund och tre väldigt fina hundar. Buddha snubblade på förstaplatsen, hon stog och valde länge men gav första priset till en danskjäv.... Men Ck fick vi och de är skitbra! Vi gick då vidare till nästa runda och mötte alla hanar som fått Ck men där placerade vi oss tyvärr ej.
Men jag är väldigt nöjd med vår instats idag och Buddha skötte sig bra!


Efter uställningen körde jag och Ronja till mobilia och tog en fika. Nu sitter jag här nyduschad och ska snart köra hem till Mamma och bara mysa.

 

Buddhas kritik:

1 1/2 år, tigrerad, bra storlek, maskulint huvud med välplacerade öron med bra storlek. Mörka något öppna ögon, knappt underbett. Utmärkt hals och rygglinje. Harmoniskt vinklad fram och bak, rör sig bra.


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Lindström

Grattis till er båda! Jag är såå stolt över er och vilken kritik. Håller med om att Buddha skulle ha vunnit. Ha det så gott och krama gammelmattes goa gubbe!!

2012-03-17 @ 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0