Fashion baby, fashion.

Sprang in om scorett idag på lunchen, skulle man inte gjort. Ut kommer man med två par nya skor, och det behövde jag? Noo. Men man kan aldrig få för många.
Precis hemkommer från jobb, ska äta nu sen ska jag och Buddha gå och träffa hans fjälla. Kolla halv åtta hos mig och mästerkock. En perfekt onsdag!

Förra veckan trillade en väst och en kavaj in till mig, båda från Gina. Även mina nyinköpa skor syns på bilden.


Todays look

 

 

Sugen på kort hår i vår? då tycker denna frisyren är riktigt het som jag klippte på min kund Karolina idag!

 

 

Ha en mysig onsdagskväll.

 

 


Kommentarer
Postat av: J

Vad heter hårfärgen du har nu?:) jättefint!

2012-03-07 @ 21:19:15
Postat av: Isabella

Min hårfärg kallas mocca/guld sen på topparna är det en ljusare varmnatur. :) tack!

2012-03-08 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0