Frukt i stora lass

Tisdag idag, underbart väder! Jag slutade vid fem idag, stack till ica och handlade massa med god frukt och vaniljkesella. Det får vi mysa på idag till top model. Annars ser min vecka ut som alla andra i princip, inga mirakel kommer väl ske! Men jag njuter vekligen att det går åt ljusare tider.

MUMS!

 

Me today in gold

 

Måste bara tipsa er om en fantastisk produkt som heter RevitaLash

RevitaLash® är en kosmetisk ögonfransnäring med en avancerad formel som innehåller ett patentskyddat recept av beprövade helt ofarliga funktionella kosmetiska ingredienser som bidrar till att både försköna och ge näring åt ögonfransarna.


Den funkar verkligen! Jag använder oftast inte mascara på vardagarna så jag ville prova på att lägga pengar på något som fick dom att växa och detta har jag gjort sen i julas och mina fransar har blivit mycket längre och fylligare.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart köpte du det?:)

2012-03-29 @ 22:34:13
Postat av: Isabella

Det finns att köpa på kicks :)

2012-03-31 @ 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0