Helgens bravader

Lördagen började som sagt med jobb, kl tre slutade jag och då va det hem och vila lite för att sen göra vid sig. Kvart över sju åkte jag bussen in till Madde och inflyttningsfesten bestod av gott tilltugg, "jag har aldrig" och såklart belladans! Sen stack vi till Kb som denna gången faktiskt spelade låtar som jag kunde. Så de va himla kul faktiskt. Mina fötter höll dock på att dö i slutet av kvällen då jag invignde mina höga leopard skor. Runt fyra var jag hemma och somnade gott.

Idag har jag faktiskt mått förvånandsvärt bra så det är skönt. Har bara slöat hela dagen och det kommer det fortsätta att göras hela kvällen med. Ronja och figge kommer snart med mat och då blir det BB och ikväll ska vi se.... BREAKING DAWN!

 

 

På Kb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0