Ledig måndag och vanliga tisdag!

Hej, igår var jag ledig.. de va så skönt! Först gick jag och Philip och handlade bullar sen körde vi hem till min lilla kusin och hennes busfrön. Där spelades wii(jag sög), fikade och mös i det underbara vädret. Sen på kvällen var jag med tantligan på lyktan och åt. det va faktiskt helt okej mat. Min måndag blev en himla skön ledig dag.

Idag har varit en vanlig jobbdag för min del. Var hemma vid sju och då hade Philip lagat god mat. Nu sitter jag här i min ensamhet och har precis tränat lite till utställningen med Buddha, är NERVÖS! Men det går som det går... Som alla andra säger om sina hundar så tycker jag ju såklart att min Buddha är finast på alla sätt och vis vare sig hur det går på utställningen. Detta blir första gången han ställs ut i unghund. Det har ju gått himla bra för oss i juniorklasserna. Så på lördag smäller det, 67 frallor anmälda.


Bilder från Köping i sommras, då Buddha blev bästa juniorhane över 10 andra.
Jag fattade knappt vad som hände. Men kul hade vi hela resan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh så fina ni är på bilden! Du ser att ni kan och vi alla håller tassar och tummar på att ni lyckas lika bra på Lördag. Hälsningar ifrån gammel matte och mamma, Knutte, Adam och alla halvsyskon...:-))

Lycka till!!!

2012-03-13 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0