Helgmys!

Igår fredag kom Bina till mig på salongen. Så det blev en helförvandling, jag fick henne till att gå med och klippa en page.. Och så bra det blev! (visste jag redan att det skulle bli) Sen gjorde vi massa ljusa slingor i hela håret och nyanserade det så hon fick en sval beige färg!
Före

Efter

 

Efter jobb vad det direkt ut till skegrie, där det bjöds på grillad lax efter många om och om igen. Ronja hade bett Felicia att handla en hel lax och de gjorde hon, så lax med huvud, bak och ben kvar skulle vi(ronja felicia och thelan rättare sagt) lösa att tillaga. Gott blev det iallafall till slut.

 

jag var lady in black igår

 

Hoppas ni har en mysig helg. klockan sex kommer Lollo, Johan och Pierre till oss.

Så då ska det bjudas på mat och efterrätt. hoppas det blir gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0