Våfflor, sol och ledig söndag!

Igår började lördagen med jobb mellan 10-15 sen va det direkt hem och städa och göra vid sig.
Kl 19 kom albin och sen efter det trillade dom andra in. Vi åt lite tappas och bara satt och snackade, vid lite efter tolv stack dom andra till kräm och jag gick och la mig, skönt!


Mindre skönt har det varit idag när man vaknar och är bakfull... vid femtiden mådde jag bra igen. Så då åkte vi hem till mamma och fick våfflor, nu sitter vi här och väntar på att se BB. Imorgon är både jag och Philip lediga, det blir en tur till malmö med min lillebror för att hitta lite kläder till honom. Jag har också spanat in ett par byxor på lindex som jag ska prova.



Madde och jag igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0