Busfrön

Underbara lediga dag! Det är så skönt att bara så mitt i veckan få en dag ledigt. Tisdagen startade med promenad till bageriet för att köpa bullar till frukost, Lollo hämtade upp mig vid halv tio sen körde hon mig och barnen hem till mamma. Så idag har vi passat trollen. Vi har cyklat, varit på lekplatsen, fikat•3 och bara myst! Dom barnen får en på gott humör! Vince fick sin försenade present av oss och den åkte på direkt så uppskattad blev den nog. Annars har jag försökt ligga i solen mesta delen av dagen, fast att det har blåst en hel del gav solen en lite färg i ansiktet. Imorgon ska jag och Felicia gå på ett pass som heter funktionell träning kl 09.15, ska bli spännande. Nu ligger jag och Philip i sängen och kollar Robins till vi somnar! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0