Gammal vänskap rostar aldrig

Fredagen startade 8.15 med ett indoorwalking pass. Dock kom jag ju två minuter innan passet började och alla maskiner var tagna så jag fick nöja mig med en cykel, men det gick bra det med. Sen jobbade jag till fem. Efter jobb körde jag och mamma hem till Ronjas fördrar i skegrie. tog en fika var ute och gick och mycket prat! Jag är så glad att jag har en vän som Ronja. Jag flyttade till tommarp som nioåring och sen dess har jag och Ronja varit bästa vänner, eller egentligen som systrar då ingen av oss har någon "riktig" syster. I alltså 14 år har jag alltid kunnat prata med Ronja om allt. Lita på henne till 100%. Jag vet att hon alltid finns där och jag hoppas hon förstår hur uppskattad hon är!! Hon vill alla väl och ibland glömmer hon helt enkelt bort sig själv. Men det är så det är att vara godhjärtat rakt igenom. Hade önskat att alla skulle få ha en vän som du! Hoppas alla får en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Du är helt underbar Bella!

2012-05-05 @ 00:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0