Härlig skitdag!

Kl sju imorse körde jag och buddha iväg för att gå på utställning i Hässleholm. På vägen hämtade vi upp Denise, sen även Elin och Kerstin. Vid halv tio kom jag in i ringen och mötte tre andra hundar. Idag fick vi vårt första very good som innebär att man inte går vidare i tävlingen. På samtliga utställningar innan har buddha fått exellence och oftast ck till det som är väldigt bra. Men någongång skulle det väl komma men besviken blir man. Men det kvittar ju vad hela världen säger så vet jag att jag har världens finaste fralla på ALLA sätt och vis. Vädret har annars idag varit helt underbart och vi njöt när vi satt där vid ringen och gav vår egen bedömning av alla hundarna. Nu har Ronja och Figge kommit och gjort mig sällskap då Philip jobbar. Jag har bjudit på goood annanaspaj! Hoppas alla har haft en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0