London in my <3

Torsdag för en vecka sen åkte vi ju till mitt älskade London. Tidigt på morgonen tog vi bussen in till hyllie för att sedan ta tåg och till sist flyg till Gatwick flygplats. Väl framme på Gatwick blev det sedan expresståg in till LondonCity. Åkte direkt med buss till Paddington och checkade in på hotellet.

Vid halv tre tog vi taxi in till covent garden där min klippning skulle äga rum på Toni&Guy.

Efter klippningen tog vi det lungt och gick runt och tittade i lite affärer runt covent garden.

Fredag, upp tidigt och mot oxfordstreet för shopping! Detta ägnade vi hela dagen åt. På kvällen åkte vi in till covent garden igen och åt en mysig middag, sen avslutade vi den kvällen med glass på hägendaz.

Lördag, dax för portobello road market i notthing hill. Vi åt frukost på ett jättemysigt ställe som serverade jättegod frukost. Sen gick vi runt på marknaden några timmar och gjorde lite fynd och åt gott. På kvällen gick vi på bio och såg american pie-the reunion.

Söndagen började med frukost i Hyde park, vädret denna dagen var underbart. Sen åkte jag Ronja & Felicia bussen till camden market och pojkarna tog en heldag med fotboll och öl. Vi gick och bara mös, tittade runt på marknaden och tog en härlig fika i solen. Sen åkte vi och mötte upp killarna på en pub och fortsatte kvällen med öl och biljard.

Måndagen var det dags för sightseeing, vi tog dom röda dubbeldäckarna och åkte runt och tittade på alla fina byggnader i London. Sista stoppet blev Harrods för att handla hundkakor till Buddha såklart. Sen avslutades den dagen med "Shrek the musical".

Tisdagen var det dags för hemfärd. Jag, Philip och Ronja gick upp tidigt för att åka på en sista shoppingtur på primark. kl halv nio öppnade dom och då stog vi där. Efter primark käkade vi frukost och sen började färden hemåt. En helt fantasitk resa hade vi och Philip blev lika förälskad i London som jag är. Nu ska det sparas pengar till vår dröm, att kanske någon gång prova på att bo där. Drömmar kan slå in, man ska bara våga ta steget.