Sol, shopping & schlager!

Dagen började med en Pw med mig själv efter att ens smarta pojkvän låste dörren efter att jag en minut innan sagt: lås inte dörren för jag tar inte nycklar med mig när jag går ut med buddha!!! Så snopen blev jag när jag och buddha varit ute och där va låst, utan nyckel och utan mobil... Så nära på att böla! Men snabbt kom jag på att kanske min bror är hemma och som tur va var han ju det. Så jag lämnar buddha hos han och beger mig mot Hemmakväll i raska steg för att hämta nyckel och 45min senare var jag inne i lägenheten igen. Efter en morgon med drama körde jag och handlade bullar till mig och pappa. Sen solade jag i två timmar tills himmelen blev täckt av moln och regn. Så då började det klia i mina shoppingfingrar. Det blev en tur till mobila och lite fick jag med mig hem. Kl sex kom Philip hem från jobb och då hade jag lagat mat till oss, god fläskfilé med färsk pasta och ädelostsås. Efter middag körde vi hem till kusin vitamin och Markus i skegrie, där har vi ätit onyttigheter... Tre olika efterrätter och chips på det. Precis i min smak en lördagkväll. Kollade Eurovision såklart, och jajaja äntligen vann Sverige!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0