Trogen vän i alla lägen.

En hund.. bara ett djur för vissa men för oss som är uppväxta med just dessa djur så finns det inget bättre. Att skaffa en egen hund är det bästa beslut jag någonsin tagit, jag har aldrig ångrat Buddha och tanken på att inte få han här gör ont. Det är just detta min kusin går igenom med sin underbara Shira nu, hon har fått tagit beslut om att låta Shira somna in då hennes ben inte vill bära henne längre. Man måste ju alltid i dessa situationer tänka på hunden och inte på sig själv. Man vill ju inte att ens bästa vän ska lida. Vi alla kommer sakna vår lilla shishi som har varit med oss i sju år i vått och torrt! Det är inte lätt att förstå dessa känslor om man inte har haft en egen hund, men det är de enda negativa som finns med en hund när man måste ta förväl utav den... Jag önskar jag hade kunnat göra något!

SHIRA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0