Alla helgona

Min helg har varit fantastisk. Fredagen startade med att åka till vetrinären med Buddha och kollade så hans öron blivit bättre. Sen åkte jag direkt till jobb och jobbde till halv sex. Klockan sex var det middag hemma hos mamma för att fira Pappa som fyllde år den 3 november, igår alltså. Hon bjöd på god kalopps och paj till efterrätt. Fisen och Hollie var också och gjorde oss sällskap. Jag Hade köpt Johan glans biljett till pappa, så han ska vi gå och se i Februari.
 
Lördagen började med god pannkaksfrukost, nutella, jordgubbar, banan, jordnötssmör och milkshake att dricka. Sen låg jag och Philip i soffan till han skulle börja jobba klockan fyra. Klockan fem skulle jag hem till Lollo på halloween party. Ett party i liten skala men såklart hade vi kul ändå med god fondue till mat, tårta till efterrätt, dans gangnam style och massa godis! Dom trollungarna gör ju livet roligare.
frukosten och middagen
 
Våra fina utklädnader
 
 
 
Efterrätten
 


Idag söndag har jag och Philip också bara slöat och kollat på dexter, lite städning hann vi faktiskt med. När Philip började jobba klockan fem åkte jag hem till andra kusinen Denise. Marcus och Denise hade lagat god höstgryta! Härligt att slippa laga mat både fredag, lördag och söndag. Underbart att ha en sån bra släkt och familj såklart.
 
Imorgon är både jag och Philip lediga hela dagen så vi ska en runda och kolla läget på emporia. Efter det blir det en sväng på ikea. Hade dock tänkt att börja dagen med lite träning så jag får dra mig upp ur sängen på morgonen.
 
Nu sitter jag hör och väntar på att Philip ska komma hem, då blir det väl lite mer dexter tittande tills ögonen inte vill mer. Hoppas alla har haft en fin helg. Kram och Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0