Batman the dark knight rises

Igår lördag började dagen med soffhäng för min del, lite städning också faktiskt. Sen vid tre kom mamma och pappa på pannkaksfika. Kl kvart över sju begav sig gänget till övre för att inta bussen till Malmö. Halv nio hade vi bokat bordet på vinkällare och så hungriga vi var allihopa. Fel strategi att komma dit dödshugrig vill jag lova. Efter en omgång var man ju mätt, men ändå blev det ett par omgångar mat och några omgångar efterrätt. Fick tyvärr ej ner ostbrickan denna gången. Så god mat och bästa sällskapet gjorde kvällen perfekt. Vid lite efter elva åkte vi hem i matkoma allihopa. Idag söndag har det bara regnat hela dagen lång. Jag och Philip hade bestämt oss för att köra in till Malmö och gå till Limhamns kyrkogård och hälsa på farmor och farbror Rickard. Jag köpte en fin julblomma till dom och lade på deras gemensamma grav. Hade önskat att det fick stanna på jorden lite längre så jag hade kunnat få lära känna min farmor bättre och så Rickard hade kunnat få se sina döttrar växa upp. Tyvärr är livet inte så rättvist alltid så man får ta till vara på sina nära. Är så tacksam för min fina familj, min älskade sambo, min släkt, mina underbara vänner och såklart världens bästa Buddha. Ni gör livet så mycket bättre! Nu ikväll har vi ätit massa och då menar jag massa onyttiga saker och sett philips favoritfilm Batman. Nu ska vi lägga oss och se dagens solsidan avsnitt! Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0