Emporia

invigde jag och Philip idag, jag handlade INGENTING... kan ni förstå det? Jag tyckte det var lite utav en besvikelse men allt är ju inte riktigt färdigt inu och fler butiker ska öppna så det blir säkert bra sen. Philip hittade lite snyggt på h&m, ett par skitsnygga byxor bland annat! Vi åt en god lunch på vapiano sen körde vi till ikea och köpte ljus och lite annat till vintermörkret.
 
Var inne på en ny butik på svågetorp som jag inte vet namnet på. Där hittade vi en chokladfondue som jag velat ha länge så jag köpte inte bara en utan två. En till vit choklad och en till mörk. Den ska invigas på fredag!
 
Jag tog mig faktiskt upp imorse och körde ett pass också. duktiga mig!
 
När Philip provade kläder passade jag på att fota dagens outfit.
 
 
 
Philip på vapiano. Min underbara underbara sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0