Husmodern Bella

Himla dålig uppdatering denna helg men jag skyller på blogg appen då den suger fett och inte alltid vill funka. Min helg har varit superbra! Fredagskvällen spenderades med Felicia, först en fika på stan sen innebandymatch på södan. Lördagen började med jobb klockan tio till halv fyra, hem och fixa sig för att sedan ta bussen till Malmö och träffa Madde! Vi hämtade pizza från vapiano, delade en flaska rose och sen gick det bara utför då vodkan kom fram, kul hade vi iallafall. Mindre kul på söndagen då jag mådde piss exakt hela dagen. Lyckades ta mig upp för att jag på bio med mina fina vänner kl nio. Breaking dawn part two var såklart på bioduken. Helt okej va den! Idag måndag är jag ledig så jag har varit hemmafru. Dagen började med träning, sen handla till dagens middag som blev pulled pork, gjorde en egen cole slaw med. fantastiskt gott! Sen har jag och buddha varit ute på låna promenader och städa garderoben har jag också hunnit göra. Himla härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0