simply the best

Min helg har varit super. Lördagen började med att Lollo ringer och frågar om vi kan gå med Alice till simskolan och vem kan säga nej till den primmadonnan. Så klockan elva kom alice och bästa vännerna på pannkaksfrukost. klockan ett var vi på simskolan och kollade på Alice när hon simmade. Sen körde Philip och lämnade Alice och buddha hos mamma och pappa. Jag ställde mig då och bakade kladdkaksmuffins till Lollos party till efterrätt och dom dekorerade vi med grädde och färska jordgubbar. dom blev uppskattade.
 
Fina prinsessan på badhuset.
 
 
Vid halv sju hämtade Denise och Marcus upp oss för att köra hem till födelsedagsgrisen och där startade partyt som varade långt in på natte. God mat, lekar och massa dans blev det. Mitt och Johans lag vann som vanligt. Lollos och Johans vänner är supertrevliga så det blev så lyckat allting!
 
 
Min look för kvällen blev min supersnygga klänning från åhlens och min fina hatt.
 
Lite blandade bilder från kvällen. Jag är så tacksam för att jag har Lollo och Denise som mina kusiner, vi har alltid lika kul!

Söndagen har varit = sängen och dexter. Klockan fem körde vi hem till mamma och åt en god farsdagmiddag! Nu är klockan över elva och vi ligger i sängen och ska sova. Imorgon är det måndag och en ny jobbvecka börjar. Hoppas alla har haft en fin helg. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0