catch up

blogg.se suger verkligen ibland.. I söndags var jag och tittade på Alice, hennes första hopptävling och det gick bra. Hon fick en rosett och allt. På söndagskvällen körde jag och Buddha ut till skegrie för söndagsmiddag hos Denise och Marcus. Kalops till huvudrätt och äpplepaj till efterrätt. Gott!
 
 
Igår, måndag var både jag och Philip lediga så det var soffan nästan hela dagen, bra serier och en varm filt i det tråkiga höstvädert som är här nu. Måndagen var de middag ute i tommarp. Mamma bjöd på god pasta och såklart efterrätt där med. Efter middagen mötte jag Ronja i parken och sprang mina 5km, tung efter en så onyttig helg men det gick. Sen mös jag och Ronja till project runway.
 
Idag har det varit jobb som vanligt, var himla trött imorse så det var tur att dagen gick snabbt. Nu sitter jag här och väntar på halv åtta hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0