Matkoma delux

Igår när jobbet var slut körde jag och Philip  ut till tommarp för att bli bjudna på mat. Mamma hade lagat god stek med massa goda tillbehör, till efterrätt blev det annanaspaj. Efter den måltiden orkade man inte röra på sig särkilt mycket, det blev några steg till soffan för att sen kolla x-factor. Programmet igår var mycket bättre än sist. JEM är överlägset bra så jag hoppas dom tar hem det hela.
 
Maten igår, stek med potatis, brysselkol, inlagda gurkor och brunsås.
 
Nu ska jag strax iväg på jobb, sen efter det blir det innebandy och kvällen avslutas med fina vänner. Kommer bli en härlig lördag.
 
Igår hade jag på mig både levis vest och levis jeans, leopard converse och senapsgul t-shirt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0