Not wasting any time

Min helg!
Fredagen började med jobb mellan tio till två, sen körde jag och Philip in till malmö. Han hade tid klockan tre hos tatueraren. På Oldbones skedde detta, Jens hette killen som tatuerade. Medan Philip blev tatuerad gick jag en runda själv i malmö och kollade läget. En fin tröja från hm och en cool kjol från weekday var det jag hittade som passade mig. Efter tre timmar var tattoon färdig och då körde Philip hem mig till Elin för fredagsmys. Glass, varma hallon och x-factor stod på schemat. Vid tio tog jag bussen hem och hoppade direkt i säng.
 
 
Lördagen började med jobb mellan tio och fyra. Efter cyklade jag hem och slängde mig på soffan en timme. Vid sextiden körde jag in till malmö för min dejt med Madde. Hade inte sett henne på himla länge så det va kul och träffas och bara snackade. Vi åt mat på mando och efterrätt på pronto, myslördag.
Idag söndag har jag och Philip bara slöat hela dagen, skönt! nu har Philip börjar jobba och jag tänkte ta en sväng ut till tommarp. Hoppas alla har haft en mysig helg!
 
En liten skymt av min nya tröja, stickad och härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0